ALLA SKA BAXA IDAG!!!!!

Idag de sa på news att det är mörkaste dagen. sen imorn de kmr blir ljusare o ljusare drf ALLA SKA BAXA IDAG, för de e mörkt hela dagen. jag har planerat att råna Pressbyrån sen baxa alla kort o sånt sudära, så ingen kan ta mig sen när jag plankar. först jag tänka jag ska råna handlarn,. sen jag tänka lite till och tänkte. juste! jag har redan rånat den, nu de har lagt ner den. så nu jag ringt Halim, Sabbath, Mistufan och Mahmad sen vi ska ta på oss neger kläder, sen vi ska ut och fixa FLASH!!!! jag skriver lite till när jag har baxish klart!!! BLOOD IN  BLOOD OUT

Dagens Fråga:
Vad ska du baxa om aina aldrig tog dig?

Kommentarer
Postat av: -

HAHAHAHAHAHAHA

2008-12-20 @ 16:27:20
Postat av: agnes

jag skulle kidnappat dig baby <3

2008-12-31 @ 00:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0