Nytt Dag Nytt Liv!!

Hejsan allihopa.
Idah jaghar flippat sönder mig i skolan!!, de ba du har ig i 8 grejer jag ba din mamma har IG!!!
så jag tog sönder lite grejer där sådära så det ska svida i deras rövar.
hursomhelst jag gick till gudfadern rekton. sen jag sa lärarna suger dahre HJÄLP MIG!!!
sen hon ba jag ska prata med de. sen hon ba thanx 4 comeing. sen jag ba your mother thanx me to cuming.
sen jag tagga hem...hemma jag titta lite på redtube o sånt. sen nu jag bloggish lite. nu jag ska gå haffa julgifts till brussorna. så måste hitta den fettaste jackan med de fettaste fickorna. så jag kan komma hem med lager av överaskiningar. sen imorn de e avsluning ! VAD SKA NI GÖRAAAA!  jag ska flippa sytemet hemma fan,. chilla relaxa.
hur som helst ha en bra dag du och din familii <3

Dagens fråga: Vilken e din favorit cartoon serie(t.ex pokemon, kalle anka, prison break), jag säger min imorn.om ni säger eran.  adios fuckhead

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig hahahaha grym!

2008-12-18 @ 21:49:42
Postat av: Yunus

fy fan va du äger mannen hahah

2008-12-18 @ 21:55:27
Postat av: Lillebror ;D

HAHA du kan du :D

2008-12-18 @ 21:57:58
Postat av: Steven

MER MER MER SKRIV MER :D

2008-12-18 @ 23:09:27
Postat av: Qweenie

HAHAHA FAN VA GRYM DU ÄR !!!



blogga oftare fan !

2008-12-19 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0