Shuuuuluuuuuluuuuluuuuu It'z me In da GAME!!!!

Abooo, har sådär börjat fakk blogga varje gång jag sarrar, flippar garvar njaa när de händer något asså.
jag ska skriva sådär lite varje dag. o de ska vara galet bra. när ni läser de jag skriver ni ska ba, abooo vilken snubbe...
nu jag ska säga snabb beskrivning om mig sj, jag går i 9an, sen jag e tung, sen jag har ingen namn, den e secret som bond nommber 007s pistol. jag tycker om guzzar i olika mängder, tjockis guzzar smala guzzar, så länge de e kattish.

Idag oooffff i skolan, vi satt på musik i högsta sound, sen vi shake that thing.sen efter vi kissade på lärarnas bil så gick vi hem, och nu jag e hemma runkar och skriver detta. Ni måste titta vareje dag jag skriver,. annars haram i högstagrad wallah.

Dagens fråga, har ni blivit busted när ni wankar? var ärliga, tack så mkt ha en trevlig dag
Måste rasta draken nu vi hörs mer senare imorn maybe.  ciaooloooloolooo

Kommentarer
Postat av: HD

ahahahah what the f**** är det här XD

2008-12-17 @ 18:44:41
Postat av: Agnes

aboo yao! kissa du på lärarens bil? walla tänk om aina kom breee?

aso du e cok G, ska börja läsa din blåg fan..

yalla hajdo

2008-12-17 @ 18:49:44
URL: http://agnesd.bilddagboken.se
Postat av: herbert den storre bofolopen

Du e fett skön mannen hahaha ska börja läsa

2008-12-17 @ 18:52:42
Postat av: Facka ur himself

Tack till alla som vill älska med mig <3

o du som sa vad det här är. den är min blogg inte din, så om du inte gillar du kan hänga dig sj i paris reee

2008-12-17 @ 18:54:24
URL: http://fackaur.blogg.se/
Postat av: Yunus

hahahaha fan va du äger mannen

2008-12-17 @ 19:46:31
Postat av: Gabriella

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH DU LÅTER SOM VÄRSTA SNUSKET HAHAHAHAHAHAH ENDÅÅ FETT MED ROLIG TEXT HAHAHAAH

2008-12-17 @ 21:42:12
Postat av: Lillebror ;D

De här är hardcore :D:D

2008-12-18 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0