Skolavslutningen

Jag tagga till skolan . jag var där typ halv 8 sen jag fakka ur som tomtezvapendragare. sen jag fick biobiljet för det. sen våran lärare skulle dela ut betyg. vi alla slog sönder henne o slet sönder henns favorit tröja. så hon sprang hem och nån annan fick dela ut betygen. jag fick fett keff jaaow..... lakk typ 40 poäng. inte så nice, så jag flippa så jag tog sönder skolan. slog lärare. fakka deras bilar. sen bajsa i skolans brevlåda. efter jag tagga hem lämmnar mina grejer sådära! sen jag taggar till stan. sen i stan vi flippa sönder oss. min kompis hade lagt haff på en tjej. men han visste inte att hon var ful. så vi skrämde bort henne. vi lekte cp och ställde konstiga frågor som, har du smakat pungråtta eller kängru. sen hon ba: ni e fan konstiga. sen hon gick. sen guzz kom sådära. sen hon ba vrf tar du mig i götten 24, jag ba den e nice. sen hon langa pussish sådära. sen jag ba AJDE AJDE, sen jag tagga därifrån sen spottade bläää. sen när jag tagga hem hade haffat ni guzz sådära, börja messish. 
ni e jag hemma och diskar och skriver detta.

Dagens fråga: Vad skulle du döpa din son om du fick välja mellan    
1) Dickbert
2) Fittpelle
3) Kuko
4) Zimbaweh

Kommentarer
Postat av: Acegikmo

BWAHAHAHAHAHHAH !!!!!!!



Jag skulle döpa min son till



4) Zimbaweh

2008-12-19 @ 21:50:43
Postat av: Lillebror ;D

hahah!.. Fittpelle såklart (:

2008-12-19 @ 21:54:30
Postat av: Fille

HAHAHAHAHAHAHAH!!! skön



3) kuko

2008-12-19 @ 22:06:23
Postat av: ZACKAT

mahzada! den mucket bra jag inte veta



e du se lärare tröja!

2008-12-20 @ 00:26:54
Postat av: jocke :D

hahahha flipp mannen jag skulle döpa min till 4

2008-12-20 @ 12:30:54
Postat av: agnes

dickbert hihihih va gulligt namn

2008-12-31 @ 00:41:20
Postat av: Anonym

Fett att en sån cool kille diskar, pistolhotar du inte någon från gatan och tvingar han att göra det???? skulle jag gjort om jag va lika cool och tuff som du!

2010-02-19 @ 00:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0