12 Februariii

Hejsan mina kära vänner...

ABOO jag fakka ur som fan. jag beställde det gammla vanliga dvs kebab med bröd sås sallad och extra chili. sen när jag åt den en snubbe trappa på min sko!!!! mammas död han trampa, som om jag vore någon sten. så jag slängde iväg min kebab o tog tag i killen. jag sa vad faaan tror du att du håller på med din lilla råtta.
han ba
Ursäkta? Vad menar du med detta?
ja ba
IDJUT, vetu vem jah e lr?, jag kmr langa mustafa på dig så han knullar dig i götten!! du kmr inte kunna gå resten av ditt jävla liv reeee.
han ba
Jag ber om ursäkt om jag trampa på dina skor.
jag ba
putsa de!!!
han ba nej?,
jag tog fram min butterfly X15 o körde in den i hans mage, han fick ont tror jag.
sen jag fällde han, sen jag spotta på han. aina såg mig direkt eftersom jag var utan för min port typ,
sen aina släppte sina makalösa hundar. ena bet mig i benet, den andra bröt jag nacken av.
yess äntligen vid min hemliga gömställe, jag hoppade ner och försvan!!!

Men plötsligt så blev allt svart, och jag hamnade i en mörk rum. med en annan kille som var fast kedjad. jag tittade runt och jag såg en....

Fortsättning följer jaoow

dagens fråga, vad skulle du göra om de trampar dig på skorna

Kommentarer
Postat av: rodelio

haha sicken snubbe grovt lol på dig man

2009-02-16 @ 13:01:19
URL: http://rodelio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0