IM BACK TITFUCKERZ!!!!!

Tjuuuzzzzzhhhhhheewwwwwhhhhhhhhhissshhh!!!!!!
Jag har varit litä busy med aina o grejer drf jag  e sen med mina bloggish.
Aina kom o busta min lillebror som rökte blåmaja, sen aina misshandla han , hans tänder flög hit o dit, PAFF PAFF PAFF
han hade inga tänder kvar, men aina fick inte nog!!!! jag hajar inte, sen de stoppa up deras batong i hans gött, min brur kunde inte andas jaahh!!!; sen de tvingade min bror att suga hans egen kuk, sen där efter, de sköt han 16 gånger i röven. Han mår bra idag tack gud!, han ligger o villar i sjukhuset. Aina sa att det var våld mot känsteman, men jag fatta inte, min bror som bara är 10 rökte bara... men aja sånt shiiiit händer, visst?? visst?!

Driiiiiiiiiiiiv intää snart de e valentinez day, deet är då mkt folk går ut o latjar utä, då vi kan baxa fettish!!!!

De fick tag i Kenger också.... Aina tog han ifrån mig och gav hunden till en turk vidnamn Jalmar. Men ta det lugnt.... jag ska haffa hunden tillbaka DE SKA FÅ SE!!!!!! A.C.A.B!!!!

NI VILLE SE BILD PÅ MIG VA???!?!?!, det kmr breee, det kmr, nu jag e lite upptagen, eftersom jag har ingenting att ta bild med, men ta det lugnt, jag ska haffa digitalkamera, o vem vet kanske baxar filmkamera också.

Ha en mycket bra kväll där hemma i familjen och kom ihåg! (Skjut alltid altid aina mer än 2 gånger).

Ta hand om er!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gabriella The Queen

AHHAHAHA skööning som bästis §§§§

2009-02-10 @ 00:16:56
URL: http://gabriellathequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0