Första Nya Tips Till Er Där Hemma<3

THE WORLD IS MYY!!
Ok kolla, jag såg min kompis Mahmuddi bråka med aina, sen min kompis langa bästa!
WALLA BÄSTA, den e faaaaaaaaaarlig, jag driiver inte. Kolla det är mkt simpelt, du ska sparka allt vad du kan på din fiendes(ainas) knä, så han böjer sej ner, sen baaafff en fettttt i facet breee. den är mkt bra, men tänk på att ha mkt varma och bekväma kläder när ni gör detta. annars du kmr inte kunna röra dig bra den stoor problem. 

Alla NI har undrat hur jag ser ut, och jag har bestämt mig att visa en bild på mig, nästa vecka om ni är snälla och kommenterar saker och TING. iight?
AJJT? AIIGHTT?! ajjt bra,

Veckans Ultimata FAKKAUR Fråga: Skulle du tänka dig en blow från Bush eller Slicka Statsminsterns röv. VELET E DITT, LIV OR DIE.

PS. Min hund har rymt, ska hitta han inshalla....

Kommentarer
Postat av: Kim

hahaha längtar att se bild

2009-01-09 @ 20:42:29
Postat av: Bert

HAHAHAHAH DU ÄGER SOM FAN !!! XD



MÅÅSTE SE BILD ASSÅ!

2009-01-09 @ 20:47:40
Postat av: Ebba

jag älskar dig <33333333

2009-01-14 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0