HARDCORE DAG!!!!!

Idag var det en mkt tuff dag hittils. Först jag vakna och åt food, sen jag gick till Pressbyrån köpte lite drycka till senare dagen, mannen farligaste drickan.


Köpte 4stycken bre, vad ska du göra åt saken ?

Jag köpte kniv till smör också

Tillbaka vägen var lite jobbi, för det kmr 500 pers som tänkte bråka med mig o min bror, vi ba KOM DA ERA HORUNGAR, sen tog fram batongen, de sprang sönder sig, de ba neej neej vi vill inte ha bråk vi pallar inte. sen jag ba exakt!!! sen jag och mata 8 stycken, jag ba baff baff baff man såg inte ens mina boxer de var så snabba. snubbe tappa käken, och de andra kastrerade jag som små missfostradetjejkoalor. de börja grina, sen jag ba aaa exakt jiddra inte, sen min bror banga slåss, han måste träna lite jaaow, drf vi taggish hem lämna grejerna sen tränna llite i gym,

 jag och min lillebror gick och träna, min bror har gått i gym i 2 år nu, om han fortsätterså kan han bli biff bree, här e en bild på lillebror, han e 14

här e han, liten plutte hehe



Juste ni sa att jag har amputerad handen, ser jag fattig ut eller era hurungar?, såklart jag köper ny bree. kolla de här kommer mata er med diaree fan.

Dagens Fråga: har du vapen hemma bre? sj har man pansarvagn och allting. walla

Kommentarer
Postat av: Beffa Beff

Najs, du köpte sprit på pressbyrån??? Köpte du kniven där med eller???? jävlar vilken loser du är. Kan du åtminstone försöka låta trovärdig????

2010-02-19 @ 00:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0