Jag e tbx jaaoow

Shu bre, e tbaka. Har amputerat haden för att jag hamna i bråk. det är därför du undrar vart jag har varit, men jag har varit ute. det va fight asså, kolla
25 pers kommer där       25 där     de var 75 hundra någonting, sen det var mot mig och min kompis. sen jag ba KOOOOM DAAAA. sen alla blev rädda o sprang,. visste de skulle bli så, pallar-----R.I.P 2Pac--- inte att folk ska tagga 24. men alla e rädda för mig. jag har varit utomhus och sovit ute i 2 månader i rad. jag bara sprang o springade. shiit. de va knasss. men aina fick aldrig tag i mig VET DU VRF? för jag klippte en snubbes Fiddy. han åkte sådär, jag langa käftsmäll rakt in i axeln sen hans huvud i fem bitar. sen ajde. jag tog den, åkte 500 någonting, tagga till frankrike, träffa mina kompisar . åkte sen tbx till HOODen . så nu e jag här, ska bloggish som fan. så du kan fett haja att denna blogg kmr göra dig smart och tung.

Dagens fråga
har du någonsin hamnat i bråk, när de är flera mot dig?????

R.I.P 2Pac
här e en lite tung bild på mig som jag lovade er för ett halvt år senSorry im late fittdick

Kommentarer
Postat av: batman

BÄST SÄGER JAG BARA SÅ JÄVLA TUNG DU ÄR BABY!!

2009-05-20 @ 10:59:25
URL: http://BBatman.bloggagratis.se
Postat av: Knasish

Hade inte du amputerat handen?

2009-05-23 @ 15:09:22
Postat av: Månen

Ur ett grodperspektiv tyckte jag att ditt inlägg var ganska.., jag hur ska jag förklara det, "fett najs" som ni invandrare brukar säga. Fortsätt med bloggen gubben!



Och till frågan;



Jag var attackerad här om dagen av några kaniner, kändes verkligen som en "near death experience" som man får höra på dom amerikanska tv-serierna.





Mvh, Månen.

2009-05-23 @ 15:16:45
Postat av: ghitta idjoot

knulla din ammasa fitta idjoot vadå invandrare knuklla din mammas pappa

2010-04-25 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0